donderdag 10 september 2015

Enveloppe in de kleur Bloodwood


De Enveloppe is zo leuk om te breien en 
zeker ook om te dragen.
Ik heb er nog één gemaakt.
Deze keer in een donkerrode kleur.
De kleur van heide.
Paarse heide met wat gele en roze bloemetjes erin.
Wat groene grasjes.

(twee foto's van internet,
had zelf geen heidefoto's,
maar dit zat in mijn hoofd)


Hoofdkleur: Bloodwood van Landscapes.
Gemengd met gele merino en
lila en groene wol en
een restje Bayardine.
Ik heb het weer dikker gesponnen.
Bij het twijnen heb ik een naaigaren met 
daarop geregen kraaltjes meegetwijnd.
Het was weer een leuk
verf-, meng-, spin- en breiwerk.










5 opmerkingen:

  1. Wow , das sieht sehr schön aus . Liebe Grüße Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Echt een supermooie creatie, complimenten Riet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kleuren pracht weer heel erg mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je toch een mooie dingen Riet!! En dan helemaal, van ruwe wol tot garen tot breisel. SUPER!! Hij staat ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi van kleur, je enveloppe en praktisch en leuk om te dragen denk ik! Waar haal je het patroon? Ik wil dit ook eens maken.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen