maandag 27 juni 2016

Vakantiewerk

Ook op vakantie gaat het breien door;

in de auto,


in en bij de caravan,



op de boot.

Wat is er allemaal gebreid:

Van Drops Fabel
sokken en Suus de muis

Van Noorse sokkenwol
sloffen met rozen
Hier link


Shawl ABS Kerchief 
Hier link
Van Diva Mohair
100 gram op naald 4 mm


 Shawl Light and Up 
Hier link 
Van zelf geverfd sokkengaren Trekking
100 gram op naald 5 mm




Twee bloemenmutsen en wantjes van eigen patroon 
(weer wat op voorraad)

Ik ben ook nog begonnen aan een mooie shawl Xanadu. 
Hier link
Zelf geverfd garen, baby alpaca/kashmier/zijde
Ik had mijn lifeline niet bij me en omdat het
best een ingewikkeld patroon
 is durfde ik niet verder zonder lifeline.
Die staat dus nu nog op de naald.


3 opmerkingen:

  1. Je bent ook net n fabriekje hè! !! Zo verschrikkelijk veel mooie dingen weer gemaakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo lekker bezig ziet er schitterend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb ik veel blogjes gemist blijkt nu, maar ik ben bijgelezen. Wat heb je een prachtige reis gemaakt langs Noorwegen denk ik en ongelooflijk mooie en leuke spullen en wol meegebracht, zou ik ook gedaan hebben! En nu kan je lekker aan de slag en wat blijkt? Je bent er al mee bezig en aan wat een tempo zeg! Jij bent niet te stoppen en wat een mooie projecten heb je weer gemaakt, echt geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen