woensdag 4 juni 2014

Kunstroute Oostkapelle 2014


A.s. vrijdag en zaterdag is het zover.
Kunstroute in Oostkapelle en ik mag één van de deelnemers zijn.
Hier is de link naar de site van de Kunstroute Oostkapelle.
Ik wil wat laten zien van garen spinnen en wat daar bij komt kijken.
En niet alleen schapenwol spinnen, 
maar ook alpaca, mohair, hondenhaar, vlas 
en mengsels van wol met zijde of polyester.
En natuurlijk is er ook breiwerk te zien.
De locatie waar ik zit is op camping De Kievit 
tussen Oostkapelle en Grijpskerke.


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Riet, ik ben alleen bang dat ik niet kan komen, voor ons breekt de vakantie aan :) Ik wens je een heel fijn weekend toe en.. geniet ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Success to you and have fun! xo Jenny

    BeantwoordenVerwijderen