zondag 16 maart 2014

Brei- en Haakdagen Amersfoort




Na het uitpakken van de auto's en
inrichten van de kraam
begon voor mij de workshop
Kantbreien voor gevorderden
bij Monique Boonstra. 
Monique gaf algemene informatie en tips over kantbreien.
Showde wat van haar shawls en vertelde over de behandeling na het breien.
Daarna mochten we zelf aan de slag.
Aan het einde van de workshop was dit mijn resultaat.
Niet wat ik van mijzelf had verwacht na een morgen breien.
Deze workshop is dan ook meer bedoeld
voor mensen die nog nooit kant of ajour hebben gebreid .
 
Daarna een rondje over de locatie de Rijtuigenloods.
Op het plein verschillende breiende en hakende groepjes. 



Voor mij een leuk dagje uit in mijn hobbysfeer,
voor anderen soms ook een vermoeiende dag. 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk verslag, maar jij hebt toch geen lessen kantbreien nodig! je maakt ZULKE MOOIE prachtige shawls, groet van mij!

    BeantwoordenVerwijderen