zondag 16 april 2023

Trui Solina en restjes breien


Solina.


 Dit boek heb ik al een tijdje. Staat vol met mooie patronen.

Een ervan heel hoog op mijn lijstje.
Een top-down model met een heel mooie pas.
Ik vond er geschikt garen voor.
Titus, baa ram ewe, 70%wol, 30%alpaca. 
Gebreid op nld 3.


Verder heb ik de afgelopen tijd wat restanten gesponnen wol opgebreid.

De lonten in naturel kleuren die ik vorige zomervakantie kocht.
Duitse merinowol. Mooi voor de schapenmuts, Sheepheid van Kate Davies



Van andere restjes handschoenen gebreid. Eigen verzinsel.




En in paarstinten een muts met bijpassende polswarmers.
Multicolor head van Folksy.



Roodtinten. Vingerloze wantjes met dominoblokjes.
Lubushka fingerless mitts.



En een muizenpaar voor de Kunstroute.
Patroon Elfmouse op Knitty.com.


Van wat gekregen gesponnen alpaca met restant groen en blauw een shawl gebreid.




1 opmerking: