maandag 18 maart 2019

2 mutsen fair isle breien



Pinterest is zo leuk.
Je kan je ideetjes bewaren en je krijgt 
nieuwe ideeën in dezelfde categorieën als tip.
Zo kwam ik een leuke baret tegen.
Met wat doorklikken kwam ik te weten dat het
een patroon uit een oude Verena is.


Dit nummer was niet meer te bestellen.
Via Facebook een oproep gedaan wie er misschien nog
een oud exemplaar had liggen.
En na enige tijd had ik het blad in huis.

Er waren flink wat kleurtjes nodig.
Ik verfde zelf wat garen, Fabel van Drops gebruik ik hiervoor.


Het was een beetje lastig lezen met verschillende tekentjes voor één kleur.
Dus ik heb het patroon wat ingekleurd.


Het is een klein mutsje geworden.






Ik had de smaak te pakken van mutsen breien en 
ik begon gelijk aan een volgende.
Uit het boek: Baretten breien van Jolijn Copier.
Dit gebreid met verloopgaren van Scheepjeswol.



1 opmerking:

  1. Leuk hè dat inbreien met al die kleurtjes. Ze zijn weer mooi geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen