maandag 22 april 2013

Barbie kleertjes breien/ Knitting for Barbie

 
Je wordt 5 jaar.
Waar droom je dan van??
Ze kreeg in ieder geval Barbies.
 
Ik maakte een "bontjas", een tuniek en legging.
Gevonden op een site met patroontjes voor Barbiekleertjes.
Hier is de link, Barbiekleertjes.
Er staan we 1100 patroontjes op.
Het is een Zweedse site.
Links zie je getallen, bijvoorbeeld 1-50.
Als je daarop klikt komt er een pagina met afbeeldingen.
Onder de afbeeldingen zie je de talen
waarin de patroontjes zijn geschreven.
Klik op Dutch.
Je moet wel enige breiervaring hebben,
want er staan soms rare dingen in de vertaling.
 

 


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk Riet, wel een heel verschil: van Barbiemaatjes naar een sjaal op bezemstelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Riet, zo leuk, ze is er zo blij mee!!
    Lief van je!!
    gr Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij vindt jij alles leuk om te breien :).Ik durf wedden dat de jarige heel blij was met jouw kadootje. Vooral die bontjas is mooi. Luxueus groot om de pop heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk ,begrijp dat ze er dolblij mee was .
    Vroeger kocht ik ook een Barbie pop van mijn op gespaarde centjes ,en wat was je daar blij mee !
    Dus zie dit al helemaal voor me ,toen ze de Barbie kreeg .

    Groetjes Geerke

    BeantwoordenVerwijderen