zondag 9 december 2012

De eerste Kerstfair





De eerste Kerstfair is achter de rug.
Met het team van Alet
waren we afgelopen vrijdag en zaterdag
in Grand Hotel Ter Duin in Burg-Haamstede.
Nadat de kraam was ingericht konden we
naar hartelust breien, spinnen en haken.



Ik ben na een hele lange tijd weer eens gaan haken.
Met de nieuwe ergonomische haaknaald van Addi,
mooi kleurig garen en een leuk patroon voor een sjaal
kon ik het niet laten.
Het resultaat volgt spoedig.

De volgende kerstmarkt is
zaterdag 15 december in
de kassen van Kesteloo te Koudekerke.
18 kramen gevuld met creatieve artikelen.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er heel gezellig uit! Toch ook aan de kol begonnen? :-)
    Hartelijke groet,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, via Lupineke haar blog, kom ik hier terecht.
    Wat een prachtig mooi breiwerk allemaal.
    Heb eerder altijd veel gebreid, na dat ik het quilten had ontdekt, is dat wat minder.
    Maar het zien van deze mooie werken, begint het weer te kriebelen hoor.
    Ik mag je blog wel volgen hé.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's Riet en altijd een gezellig verslag. We hebben wel lol gehad! Is je haakwerk al klaar?
    Groeten, Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een gezellige, mooie kerstmarkt. Lekker binnen.... dat is wel zo aangenaam.
    Wat ben je een leuke sjaal aan het haken.... Van dit zelfde garen (bij Jeanet gekocht) maakte ik colsjaal net als jij. Van een extra bol garen haakte ik een bijpassende muts.
    Jammer dat Zeeland zo ver weg is voor mij. Jullie hebben daar zulke fijne activiteiten.
    Zaterdag ga ik naar Winschoten waar een Midwinterwolfair is, gelukkig ook binnen. Diezelfde middag en avond is de Zoutsloter Kerstmarkt in Harlingen. Heel leuk, maar daar ben ik al een aantal keren geweest en dit jaar gaat het zonder mij ook wel door....
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen