zondag 30 september 2018

Linea, trui met kabel


Toen ik dit patroon tegenkwam
 viel me gelijk die leuke kabel op.
En de kleur geel vond ik ook wel een uitdaging.
Zelfgesponnen wol natuurlijk.
Nog een kleurtje geven met Landscapes kleur Wattle.
Patroon Berroco, Linea.




Het spinnen en verven is gedaan.
Nu het breien.
Ik ga weer voor een top-down, dus patroon omkeren.



Ook op vakantie een breiwerkje mee.




En dan nu toch af.
Goed voor de herfst en winter.
Met een shirt of bloes eronder.




Gebruikt 425 gram en
gebreid op nld 4 mm.

Nog even met  de poezen spelen.





4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en een mooi truitje.
    Nog nooit gedaan breien van boven naar beneden.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige trui zeg.
    Top down lijkt me nog moeilijk hoor.
    Maar jou is het gelukt geweldig................liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie trui hoor en het staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen