maandag 2 december 2013

Vingerloze wantjes

Op Ravelry had ik mooie wantjes gezien.
Hier is het te vinden.
Ik heb restjes handgesponnen wol gebruikt.
Ik heb het iets anders gemaakt.
Met het boord begonnen.
Daarna vasten op het boord gehaakt.
In elke steek een vaste.
De kabel van de rondbreinaald heb ik in de steken laten zitten
dan kon ik later makkelijk verder breien.
Vervolgens een leuk kantrandje haken.
Daarna aan de binnenkant verder met de steken op de kabel
en een vingerloze want gebreid.
  
Het spinhoekje als ik niet spin.
Dan spint er wat anders.
 

2 opmerkingen:

  1. Mooi Riet. Maar doet met ook even lachen: van deze polsmofjes heb ik afgelopen winter 1 exemplaar gemaakt. Dus weer een enkeling die ongebruikt in de kast ligt ;-). Ik vind hem nog steeds mooi, maar ja, 2e soksyndroom he!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die mofjes leuk geworden. Op deze manier wordt mijn to do list alleen maar langer hahaha

    BeantwoordenVerwijderen