woensdag 19 september 2012

Jakob Woll Center in Leuk

 
Hier rijden we al zo'n 30 jaar voorbij zonder te stoppen.
Nu is het er dan van gekomen.
Ik ben er binnen geweest.
Een paradijs voor breisters en handwerksters.
Wat een voorraad garens!
Het is niet allemaal wol, ook veel met polyester en acryl.
2 verdiepingen vol schappen, rekken en bakken.
Ook nog heel wat tijdschriften en boeken.
 
En daar sta je dan.
Hoe te kiezen, wat te kiezen.
Had ik maar een lijstje gemaakt.
Maar wist ik in wat voor winkel ik terecht zou komen!
 
 

 


Ik heb maar wat sokkengarens gekocht.
Ook een boekje met Moebiussjaals en het garen ervoor.
Dit boekje had ik al eerder gezien en op mijn verlanglijstje staan.


5 opmerkingen:

  1. I think you have arrived in yarn heaven. Can't believe you didn't buy more yarn. What a fun day you must have had and Peter has the camera so you can look. xo Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is dus echt een garen paradijs. Zo veel soorten dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Kan me voorstellen dat je helemaal overdonderd was. Toch wat gekocht en je kunt weer breien.....(je had vast nog wel war in voorraad...) Groeten van Willemien en tot ziens!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je als je zoveel ziet, dan weet je niet wat je moet kiezen. Wel een winkel waar je een tijdje "zoet" kan zijn.
    Groeten van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch zo'n winkel. Je moet inderdaad wel weten wat je wilt.

    BeantwoordenVerwijderen