vrijdag 9 september 2011

Vest in kantpatroon/ Cardigan in lace pattern


In het breimagazine Patricia zag ik dit model. Een vest in een kantpatroon van dik garen.
Ik had nog gesponnen wol liggen en met de verf van
Landscapes Dyes was de wol snel in gewenste kleur geverfd.
Het is een makkelijk patroon om te breien. Ik heb de voorpanden en achterpand aan elkaar op een rondbreinaald gebreid zodat ik weinig naden te naaien had. De mouwen heb ik iets langer gemaakt.

In the knitting magazine Patricia I saw this model. A vest in a lace pattern in thick yarn.
I still had spun wool and with Landscapes Dyes I dyed the wool in the color I wanted.
It is an easy pattern to knit. I knit the back and front together on a curcular needle so I didn't have to sew much seams. I made the sleeves longer.



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vest heb je gemaakt,leuk patroon en dat je hem in 3 kleuren hebt gebreid.
    Daar mag je trots op zijn staat jou ook heel mooi.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en dat van zelfgesponnen wol, hier kan ik maar van dromen

    BeantwoordenVerwijderen