donderdag 16 juni 2011

Vakantie / Holiday


De vakantie komt eraan! Een paar weken Zweden en Noorwegen.
Wat neem ik mee??

Ik heb op de pennen mijn witte kantsjaal en een paar sokken van de sokkenlap.
Ik neem ook mee een bruine sokkenlap, grijze zijde voor de blaadjessjaal (Gail),
en Scheepjes Invicta colour voor nog een Septembersjaal.
Ik hoop dat dat genoeg is.

Holiday is coming! A few weeks Sweden and Norway.
What shall I take with me??

I am knitting my white lace shawl and a pair of socks from the sock blank.
I also will take with me a brown sock blank, grey silk for the Gail,
and yarn for another Septembershawl.
I hope it will be enough.

3 opmerkingen:

  1. he wat leuk, zo'n vakantie naar het Noorden. Daar hebben ze ook heel wat handwerkwinkels, ik denk aan al die mooie Noorse patronen voor handschoenen, en mutsen ! Fantastisch ! Ik ben benieuwd naar wat je allemaal gaat meebrengen.... Prettige reis, geniet ervan !
    Groetjes, Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach en anders zullen ze daar vast ook wel wol hebben.
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rietje,

    Je komt toch zeker wel langs?
    Kun je me gelijk helpen met die waardeloze Fichu sjaal :)

    BeantwoordenVerwijderen