vrijdag 7 januari 2011

Tasje / Folk bag





Geinspireerd door de Finse Paivi heb ik een tasje gemaakt.


Ik ben uitgegaan van het leuke stofje. Daar heb ik wol bij gezocht. Bodem is gehaakt, daarna een stukje breien met ingebreid patroontje. Gevoerd met het stofje.


Dit is het eerste tasje van een hele reeks. Ik heb nog wat leuke stofjes op voorraad.


Inspired by the Finnish Paivi I made this bag. I started with the nice fabric. I have searched for matching wool. The bottom is crocheted, then a piece of knitting in colored pattern. Lined with the fabric.


This is the first folk bag of a whole serie. I have some nice fabrics in stock.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit die combinatie stof breien en haken.Je bent het goed van plan om er een reeks van te maken.
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Riet, these turned out beautifully. Please save one for me. xo Jenny

    BeantwoordenVerwijderen